понеділок, 17 квітня 2017 р.

День здоров'я



Здоров'я – як багато закладено в це слово. Здоров'я – спосіб життя людини. Це той стиль життя, який людина обирає для себе  і визначає: досягне вона благополуччя чи ні. Давно доведено, що усе, що робить людина, відбивається на її здоров’ї. Людина в житті може йти двома шляхами: один веде її до здоров'я, інший – від здоров'я.

В день Всесвітнього Дня здоров'я, який відзначається 7 квітня соціальним педагогом школи Бережко А. В. була проведена бесіда і тестування з учнями 9 класу з теми «Здоров'я – цінність нашого життя».

В ході проведення анкетування, учні відповідали на питання стосовно здорового способу життя. Було отримано більшу кількість правильних відповідей, що дає можливість стверджувати про обізнаність в питанні здорового способу життя.

Бесіда з теми «Здоров'я » визначала пріоритети здоров'я серед інших цінностей людей та негативний вплив шкідливих звичок на організм людини, сприяння визначенню власних духовних цінностей та орієнтацій про здоровий спосіб життя. Учні висловлювали свої думки з даної теми, обговорювали, яких правил необхідно дотримуватись для збереження власного здоров'я. В кінці заняття школярі переглянули пам’ятку «Правила здоров'я».

Отже, учнями зроблено висновок:

Безцінний скарб, що ми здоровям звемо,

Із юних літ нам треба берегти.

Адже нічого більше нам не треба,

Щоб тільки всі були здорові ми.

Немає коментарів:

Дописати коментар