середу, 21 грудня 2016 р.

Професійне самовиначення

Заняття з теми: « Проблема професійного самовизначення»

Мета: визначення рівня обізнаності дітей 9-11 класів в сформованості знань з професійного самовизначення.  
Ключовими елементами визначення такого типу є державне управління процесом підготовки учня до вибору професії. Професійна орієнтація - система навчально-виховної роботи, спрямованої на засвоєння учнями знань про соціально-економічні й психофізіологічні умови правильного вибору професії, формування в них уміння аналізувати вимоги різних професій до психологічної структури особистості, а також свої професійно значущі якості, шляхи й засоби їх розвитку. Завдання профорієнтації полягало в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення; формування вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо набуття конкретної професії, складати на цій основі реальний план оволодіння професією, а також забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості.
В анкеті були висвітлені питання, що стосуються: важливості вибору професії, професійних планів на майбутнє, зацікавленість професіями, джерела інформування з престижу та актуальності професії, прихильність учнів до вибору робітничих професій.

Немає коментарів:

Дописати коментар