Мета: згуртування та налаштування на ефективну взаємодію, формування
комунікативних навичок та вміння знаходити вихід із складних ситуацій.
Структура заняття: вступ,
розминка, основна частина, завершення.На початку заняття була використана вправа «Привітання», учасники віталися один з одним так, щоб жодного разу не повторитися. Дана вправа дала можливість налаштувати учнів на подальшу доброзичливу роботу.
В основній частині була використана вправа « Дерево». На стікерах-листочках учні писали свої очікування від даного заняття.
Вправа-розминка «Дещо про себе» - направлена на самопізнання, формування навичок спілкування та почуття оптимізму. Учні записували риси, які притаманні саме їм та відповідали на запитання «Хто я?» Ця вправа відкрила кожного учня по-новому, дала можливість подивитися один на одного та відкрити сильні сторони.
Вправа «Цінності» - був запропонований перелік цінностей, які приносять людям щастя, а учні повинні були їх розташувати в порядку значимості. При завершенні вправи дійшли до висновку, що найбільша цінність людини - це ЖИТТЯ!
Наприкінці заняття використана вправа «Життя – це…»: завдання полягало у визначенні позитивних і негативних моментів життя. Учні озвучили більше позитивних моментів , ніж негативних. Школярі зробили висновок, що життя людині дається один раз.
Немає коментарів:
Дописати коментар